niedziela, 1 kwietnia 2012

Cześć :*

Czeeść :* Długo mnie nie było, bo moje samopoczucie było równo na 0 % . Nie chciało mi się pisać i w ogóle . Dzisiaj postanowiłam napisać coś o śmiesznym dniu i błyszczykach.

1. `ziaja kokosowy balsam do ust ` Kupiłam go gdzieś w `Auchanie` za około 5 zł . 
Jest fenomenalny . Wprost go uwielbiam . Jak się skończy postanawiam go poszukać i kupić drugi . Jest o lekkim smaku kokosowym . Zapach ma również kokosowy . 
2. Błyszczyk firmy `FM` Dostałam go od Mamy, która jest konsultantką FM`u . Jest o lekkim smaku i zapachu cherry . Ma dość mocny czerwono-różowo-fioletowy kolor . Uwielbiam go za to, że długo się trzyma . 

+ Chciałam się pochwalić . Jeśli ktoś nie wie to jestem po remoncie pokoju . Czuję się świetnie . Pokój jest czerwony , z londyńską tapetą <3 
Zakochałam się w nim jak go zobaczyłam ! Mam również nowe łóżko, lecz bardzo chyba za nim nie przepadam ,bo jest to mała kanapa . I denerwuje mnie . Ta dzisiejsza noc była koszmarna cały czas z niego spadałam ! I mnie plecy bolą . A teraz jak na nim siedzę to również mnie denerwuje ,bo się na nim nie mieszczę i muszę podkulać nogi ,a jest to denerwujące ,bo mi drętwieją .
Rozkoszuję się moją głupią piosenką ;d 
I non stop się śmieję z pewnej Pani, która dzisiaj zadzwoniła do mnie na domowy telefon :
- Czy dodzwoniłam się do sąsiadki ?
-Chyba n-nie .
- <długa cisza , słychać niespokojny oddech> To się chyba pomyliłam.
- No pewnie tak . <wyłączyłam się >
Potem tak się z tego śmiałam, że nie wiem xd
A co do dzisiejszej notki to miała być wcześniej, lecz mój komputer i aparat i telefon się zmówili, abym nie mogła wrzucić zdjęć na komputer . A w dodatku tak wolno chodzi, że `nojaniemoge`.
W końcu doszłam do porozumienia z komputerem i aparatem jeszcze telefon trzeba poprosić o działanie . Odwala mi -.- Będę prosić telefon . O działanie -.-. Oh god . 
I jeszcze się wam pochwalę, że mam kolejną rzecz dla mojej kochanej Olusi :*
Bo sobie wysyłamy paczki :D I no ;d 
Niedługo pojadę do jakiegoś marketu . Nie wiem po co -.- Ale no db . 
xxx 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz