czwartek, 17 maja 2012

Małe zakupy

Hey ;D
Mój wyjazd zbliża się wielkimi krokami. W niedzielę o północy wyjeżdżamy (fajna pora no nie ;D) A więc: BERLINIE-PRZYBYWAM.!

Dziś pokażę wam moje zakupy. Takie małe, ale jakież cieszące ;D
Od lewej:
Lemax Colour- nigdzie nie znalazłam numerka ale to taka koralowa czerwień
Crackle NAIL ART-też nie ma numerka. Po za tym ja go dostałam ;D
Vollare cosmetics da Vinci- nr.26 jest to taki kremowy, ecrue  ;D
MV Nicole- kanarkowa żółć (bez numerka)
Cosmo- nr. K01 biel
Golden Rose-czerń
Lemax coulor- beauty i jest to taka zieleń
I błyszczyk ; UP Girls- nr 5006

8 komentarzy:

  1. Fajny a za również bardzo ciekawy blog. Obserwuje i w wolnym czasie zapraszam do mnie ;*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no to udanej wycieczki - papapa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, w końcu nowy post :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego wyjazdu ;)

    no i podoba mi sie ta żółć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wyjazdu!
    Świetne zakupy:)

    dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah lakiery do paznokci. *.* Miłego wyjazdu!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten sam między niebieskim, a żółtym ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. każde zakupy cieszą :D
    zapraszam do mnie: http://czarnulka25kosmetyki.blogspot.com/
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń