wtorek, 26 czerwca 2012

Oriflame, nature secrets- Szampon z pokrzywą i cytryną do włosów przetłuszczających się.

Heej♥
A więc wróciłam. Po mojej długiej nieobecności. Żałuję że tak długo nie pisałam.  Ale obiecuję że wszystko nadrobię.  Mam nadzieję że ktoś jeszcze zechce mnie czytać ;)

Kupiłam go tak przez przypadek. Jestem konsultantką avonu a kupuję z oriflame ;O Zamówiłam go tylko dla tego że mój szampon z Ce Ce Med się kończy i musiałam kupić kolejny.  Zauważyłam ze na przetłuszczanie włosów z czym jak już kiedyś opowiadałam, mam wielki problem a więc postanowiłam że  zamówię jeszcze do tego odżywkę.
Zamówiłam mniejszą wersję 250ml. Zapach pozostawia wiele do życzenia. Mmm można porównać z zapachem tymbarka cytryna mięta tylko ostrzejszy i mniej słodki. Szampon jest wydajny, a włosy utrzymują po nim dość długo świeżość.  W zasadzie oprócz zapachu to nie mam większych zastrzeżeń. Jest godny polecenia. Za butelkę 250ml w promocji zapłaciłam 8,90.
Paa.

19 komentarzy:

  1. Ja nie lubię szamponów i odżywek z Oriflame i Avon, zdecydowanie wolę Dove :)

    Przy okazji zapraszam serdecznie na konkurs, który organizuje na blogu z firmą Golden Rose- do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie jestem fanką produktów do włosów z Avon i Oriflame, szczególnie, że u mnie kiepsko z dostępnością do kosmetyków tej drugiej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to mój pierwszy szapon z oriflame. Z avonu szampon kupiłam raz i byłam bardzo nie zadowolona ;<

      Usuń
  3. a ja nie wiem czemu, ale mam jakieś podrażnienia po kosmetykach z oriflame :( jeśli chodzi o szampony to używam takiego jednego z biedronki firmy "Natei" czy jakoś tak, a dokładnie takiego w różowej butelce. Ma przepiękny, jagodowy zapach ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, oba kosmetyki możesz kupić na stronie: www.orientana.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za kosmetykami z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  6. zechce zechce czytac:)))) nie przepadam za oriflame ale niezly sie wydaje- mi to wlasnie ten zapach pewnie by sie spodobal cytryna i mietka:)))) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówię że zły, ale niektórym może przeszkadzać ;) Ale jest tak mmm orzeźwiający ;D

      Usuń
  7. z oriflame jeszcze nie testowałam żadnego szamponu ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam produkty z oriflame;)
    buziaki
    obserwuje
    ps.zakochalam się w tych okularach na nagłówku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście nie jestem przekonania do szamponów z oriflame, kilka razy się zraziłam i teraz ich unikam.
    Zapraszam do mnie + po obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń