środa, 29 sierpnia 2012

Heeej ! < 33

Heeeeey !! Wreszcie no no : 3  
Mam dla was trochę zdjęć . :) So c c'mon :3 
Jutro jadę do ortodonty i na zakupy . Na taką wielką halę . W Warszawie . Na ulicy Marywilskiej . Będę kupować na pewno  trampki których zdjęcie być może któregoś dnia się pojawi i może jakiś ciuch też wskoczy :)  Więęc .  DOSTAŁAM WRESZCIE DZISIAJ ZAMÓWIONĄ BRANSOLETKĘ Z LILOU ! TEGO SKLEPU TAKIEGO NOOO :33 AHHH . I JESTEM PRZE SZCZĘŚLIWA ! Medalik jest złoty , a sznureczek koloru brzoskwiniowego . Zawieszka wzór koniczynki . Grawery : z przodu YOLO ( You only live once inspirowane się Zaynem Malikiem z mojego ulubionego zespołu one direction) a z tyłu MOMENTS ( momenty , chwile  inspirowane się ulubioną piosenką one direction + mam dużo momentów takich w swoim życiu, które zostaną w mojej pamięci na zawsze ,bo są związane  z pewnym pobytem w szpitalu gdy byłam małą dziewczynką . ( :) ) . Również ten dzień jest miły i przyjemny dla mnie ponieważ dostałam list od pewnej osoby , która zapewne czyta tego posta i wie że to o nią chodzi . Tak kocham cię za ten list i za cudowny prezent dołączony do niego . :) ahahhaha . :) No to co dalej ? Zdjęcia ! 

 
Yaaah urodziny Michael'a Jackson'a  . Króla < 33 I Liam'a z 1D < 33

 
moje vansy : 3

 
Wszędzie jest Harry .Nawet w  Zaćmieniu :3

 
ŁOOOOZO ! XD 

moje dzisiejsze nudy :) 

moje wreszcie lilou (już druga ):3



Moja tapeta na telefonie :3

W drodze na zakupy :D 


Moja świnka c:


 
Moje dzisiejsze zajęcie :) 
 To wszystko . #muchlove 

Annie 

2 komentarze: