czwartek, 20 września 2012

cześć.

Postanowiłam napisać posta . Ahh . Wybaczcie . Szkoła , nauka i te sprawy  . Masakra . Teraz się oderwałam na trochę od zwykłego życia ze szkołą i lekcjami dzięki rehabilitacji , kolanie i chorobie . Jestem przeziębiona , mam pękniętą łąkotkę w kolanie . Miałam mieć operację ,ale razem z rodzicami się nie zgodziłam i chodzę w szynie .. Do tego doszła jeszcze codziennie rano po 7 w centrum warszawy rehabilitacja . A że ja oczywiście mieszkam w dzielnicy dalekiej od centrum muszę jechać około 6 rano lub jeszcze wcześniej . A jeszcze choroba . Masakra . Pociąganie nosem , kaszlenie , katar . M - A - S - A - K - R- A !! . A tak ogólnie nic się w moim życiu nie dzieje  . Ostatnio prawie zgubiłam kluczyk do szafki w szkole  . Do końca miesiąca dostanę identyfikator ,bo były zdjęcia . Masakrycznie się boję jak wyszłam ,bo nie będzie poprawiania zdjęcia . Tylko przez 3 lata chodzenie z zasłonioną twarzą ,bo masakra będzie .. Wczoraj na niemcu dostałam 5 - ! xD  A i w ogóle to dzisiaj przez około pół godziny byłam zdrowa . Skakałam , krzyczałam , tańczyłam i płakałam i śmiałam się na zmianę .. Dzięki nowej piosence one direction . Ci chłopcy są świetni . Piosenka jest jakaś przepełniona radością i od razu wiem, że kupię nową płytę . Jestem zachwycona po prostu *.* Ale jakoś tak nie wiem ,ale jestem *.* Takie seksy no mówię wam *.*O tutaj macie linka do piosenki
                                                               <Live While We're Young *.*>
Dzisiaj byłam rano po rehabilitacji na małych tycich zakupach . Krem do rąk ,bo to co się dzieje  z moimi rękami to masakra . Jakiś dinozaur je atakuje o_o Aż się boję o_o . Kupiłam gazetę Bravo Girl . Dużo rzeczy mnie tam zainspirowało . Zwykle nie kupuję tego typu gazet . Ale znowu we mnie się odezwała znudzona , przejmująca się nastolatka XD Dzisiaj zastanawiałam się w jakim świecie ja żyję . Moje koleżanki / przyjaciółki zachowują się w stosunku do mnie straszliwie . Wzbudzają moją zazdrość , kupują to o czym pojęcia nie mają ,a wiedzą że ja to uwielbiam i tą rzecz bardzo bym chciała . ._. masakra . np (pościel z ulubionym zespołem ) Kupuje to dziewczyna uważająca się za moją serdeczną przyjaciółkę ,a jeszcze lepsze że miała mi kupić mój wymarzony prezent na urodziny . Nie kupiła . Kupiła sobie teraz chociaż zielonego pojęcia nie ma o tym zespole . ZAWSZE SPOKO NO . Żyję w świecie okropnym . Wszyscy w nim żyjemy . Czemu moje życzenia / marzenia się nie spełniają .?! czemu . ?! Innym się spełniają . A mianowicie . Moja koleżanka - koncert Coldplay. Tak samo moja rodzina jest jakaś popierdzielona : o Mój wujek powiedział że jestem za młoda  na koncert Coldplay'a ,a chciał wziąć swoją córeczkę ukochaną co ma 5 lub 6 lat ._. AHA . FAJNIE . Za młoda powiadasz człowieku ? : o To ty nie masz pojęcia jaka stara jestem dla tej malutkiej dziewczynki twojej córeczki . Soł . Spać mi się chce i mam chusteczki z tygrysem .. mrrrr . Takiieeee mrraaaaśne . Znowu chyba mnie bierze gorączkaaa . Ahhh . Dzisiaj grałam w simsy 3 . I zrobiłam rodzinkę . I postarzyłam niemowlaka do wieku młodego dorosłego ,bo był mi niepotrzebny i go wyrzuciłam z domu : o Ahhhahhahahhaahahah . I rodzice potem zrobili kolejnego niemowlaka .. ahh . Dobra idę spać :*** < 333
x Annie

PS . MAM PYTANIE . SĄ TU JAKIEŚ DIRECTIONERS ? 
  ARE THERE ANY DIRECTIONERS ? 
< 333

9 komentarzy:

  1. Hej;** powrotu do zdrowia życzę;D i jestem Directioner;* @paulapw_1d

    OdpowiedzUsuń
  2. ZDROWIEJ ZDROWIEJ!
    A co do marzeń, taki świat, takie życie. Nie narzekaj tak, a kiedyś Ci się poszczęści. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powrotu do zdrowia!
    ps. słyszałaś little things- uwielbiam ich!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych i spokojnych Świąt kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. First of all, allow my family recognize a persons command during this matter. Even though this is certainly brand new , nevertheless soon after registering your site, this intellect has exploded extensively. Allow all of us to take hold of ones rss to help keep in touch with at all probable messages Sincere understand but will pass it on to help admirers and my individual are living members
    Hand ball Games

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem :)

    Świetny blog !

    zapraszam do mnie
    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń